به گزارش ایرنا، منابع مطلع یمنی اعلام کردند که جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان همچنان منازل شهروندان یمنی را هدف قرار می دهد که در تازه ترین آنها منازل مسکونی منطقه «افر» در شهر تاتیس در استان ابین مورد حمله قرار گرفت که در اثر آن یک کودک زخمی شد.
در جریان این حملات، خسارت های سنگینی به منازل اهل این شهر وارد آمد.
همچنین مناطق المخروق در استان صعده، حرض در استان حجه و مناطق مختلف شهرستان نهم واقع در صنعاء امروز بارها مورد هدف جنگنده های دشمن قرار گرفت.
-منابع مطلع یمنی اعلام کردند که در واکنش به حملات هوایی عربستان به یمن، نیروهای ارتش و کمیته مردمی این کشور یک تانک سعودی را با موشک هدایت شونده در ارتفاعات منطقه رجلاء در نجران واقع در جنوب غربی عربستان هدف قرار دادند.
همچنین نیروهای ارتش یمن یک بلدوز سعودی را در منطقه الربوعه در عربستان که در تلاش برای ساخت پایگاه های جدید بود، هدف حملات خود قرار دادند.
-افراد مسلح ناشناس صبح امروز شنبه امام جماعت و خطیب مسجد الرحمن در المنصوره استان عدن در جنوب یمن را ترور کردند.
- یک منبع نظامی یمن درباره حملات هوایی عربستان گفت: هواپیماهای عربستانی با حمله به اردوگاه آموزشی انصارالله یمن در استان حجه واقع در شمال این کشور مرز مشترک با عربستان ۲۰ تن را کشته و۶۰ تن دیگر را زخمی کردند.
-منابع مطلع یمنی به نقل از شرکت گاز یمن اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف سعودی با هدف قرار دادن مخزن اصلی این شرکت و با هدف تحت فشار قراردادن مردم، 136 هزار کپسول گاز خانگی مردم را در استان های تعز و عدن بمباران و از بین بردند.
-یوسف الفیشی یکی از رهبران انصارالله یمن در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: در صورت شکست گفت وگوها وتداوم حملات عربستان به شهرهای یمن ، شهرهای این کشور به جز مکه و مدینه را هدف قرار می دهیم.
-محمد علی الحوثی رئیس کمیته انقلابی در سخنانی گفت: دفاع ما قانونی است وگفت وگوهای کویت متاسفانه مسیر نا سالمی را طی می کند و این در حالی است که ارتش وکمیته های مردمی با آمادگی کامل در همه جبهه حضور دارند ودشمن این را خوب می داند.
حمله همه جانبه بیش از یک سال و پنج ماهه عربستان به شهرهای یمن و تخریب زیر ساخت های این کشور و نیز بهره مندی مستقیم گروه های تروریستی از حمایت های مالی و تسلیحاتی سعودی ها موجب افزایش جنایت های تروریست های در کشور یمن شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.