به گزارش ایرنا، امیر عابدینی در حاشیه مراسم تجلیل از برترین های لیگ گفت: بلیت فروشی حق باشگاه هاست و این دو تیم می توانند از این امتیاز استفاده کنند و در مواردی که دچار مشکل شوند به آنها کمک خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امسال برنامه ریزی خوب و مدونی را در لیگ شاهد بودیم و تشکیلات سازمان لیگ توانست کار را به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده انجام دهد. البته در فوتبال همکاری عمومی مهم است و نباید به دلیل سو مدیریت خراب شود.
سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: با توجه به اینکه در لیگ شانزدهم بیشتر رقابت ها در روزهای پنجشنبه و جمعه است، دارای نظم و انضباط و در جذب هواداران باید بیشتر تلاش کرد تا شاید لیگ باطراوت و شادی باشیم.
عابدینی درباره جلسه با علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون داشته است، تصریح کرد: در این جلسات درباره مسائل مختلفی از جمله حامی مالی، تبلیغات محیطی دور زمین و بحث بازاریابی، اقتصاد فوتبال و افرادی که در این زمینه تولید فعالیت دائمی داشته باشند به گفت و گو نشستیم.
وی درباره مذاکره با حامیان مالی فوتبال برای لیگ شانزدهم گفت: با ۱۲ شرکت مذاکره کرده ایم که تمامی آنها علاقمند به حمایت مالی از فوتبال هستند.
عابدینی درباره حق پخش تلویزیونی نیز گفت: حق پخش یکی از ارکان فوتبال است که صدا و سیما باید به آن احترام بگذارد؛ البته باید شیوه اجرایی آن تعریف شود تا در ادامه لیگ دچار مشکل نشویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.