به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران در واکنش به اظهارات اخیر حسن رحیم پور ازغدی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد ضمن تکذیب ادعای وی گفت: علت عدم دعوت ایشان به نماز انتقاد ناپذیری و برچسب بی سوادی زدن به رسانه های اصولگرا بود.

وی با بیان اینکه مسئولین ستاد های نماز جمعه وظیفه دارند بر اساس ضوابط و ملاحظات ابلاغی از جانب شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نکات لازم را به سخنرانان پیش از خطبه متذکر شوند تا در وقت محدود نمازگزاران بیشترین بهره را از سخنرانی ها و برنامه های مختلف ببرند و این یک امر طبیعی در همه دوره ها بوده است افزود: انتظار ما از استاد رحیم پور ازغدی به عنوان یکی از نخبگان و سخنرانان ارزشمند در کشور بیش از این است که دلایل واهی برای لغو سخنرانی های خود بتراشند.

شیرمردی با اشاره به این گفته رحیم پور مبنی بر اینکه "وقتی متوجه شدند می‌خواهم اسنادی را برای مسئله نفوذ ارائه کنم، بلافاصله سخنرانی من کنسل شد" گفت: هنوز دیر نشده است و آقای رحیم پور تریبون های بسیاری در اختیار دارند و می توانند این اسناد نفوذ را ارائه کنند!

وی در پایان ضمن دعوت رحیم پور ازغدی به سعه صدر بیشتر و لحن لین تر تصریح کرد:ادبیات ما باید متناسب با شان و جایگاه نماز جمعه باشد. اینکه ایشان می گوید نماز جمعه در باتلاق محافظه کاری افتاده حتی اگر به فرض محال این اتفاق هم افتاده باشد ادبیات صحیحی نیست که در شان نهاد مقدس نماز جمعه باشد که ثمره خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.