به گزارش مهر، محمد دایی پس از ثبت قراردادش با تیم فوتبال نفت تهران در هیات فوتبال استان تهران با اشاره به حساسیت دیدار این تیم برابر استقلال گفت: استقلال تیم پرمهره و خوبی است و بازیکنان خوبی نیز دارد. ما هم با وجود اینکه تمریناتمان را دیر آغاز کردیم، اما برای این مسابقه آماده هستیم. می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم، اما می خواهیم پیروز باشیم.

وی در رابطه با غیبت هواداران در این مسابقه افزود: حضور هواداران می تواند فوتبال را زیبا کند، اما به هر حال این نظر کمیته انضباطی است که مسابقه بدون حضور هواداران برگزار شود. برای ما فرقی نمی کند که هوادار در ورزشگاه باشد یا نباشد؛ زیرا ما عملکرد خودمان را به نمایش می گذاریم و بازی خودمان را می کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه این تیم تمریناتش را دیر آغاز کرد، تصریح کرد: به هر حال نمی شود گفت که ما صددرصد آماده هستیم؛ زیرا زمان زیادی را از دست دادیم و می شود گفت نسبت به بقیه تیم ها، یکماه عقب هستیم، اما پیش از این، این تجربه را در تیم های صبا و راه آهن هم داشتیم که کارمان را دیر شروع کنیم. به هر حال با تمریناتی که در روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم، سعی داشتیم که برای این مسابقه حساس آماده شویم.

دایی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا حضور علیرضا منصوریان در نیمکت استقلال در کیفیت این بازی تاثیر دارد یا خیر؟ توضیح داد: ما تیم جدیدی بستیم و ۶۰ الی ۷۰ درصد بازیکنان ما عوض شده اند. ما با تفکرات دیگری کار را دنبال می کنیم و فکر نمی کنم که این موضوع در بازی تاثیر داشته باشد.

وی در پایان در خصوص قهر میلاد فخرالدینی اظهار کرد: این بازیکن در روز آخر اردو نیز با ما تمرین کرد و با شروع مجدد تمرینات پس از یک‌روز تعطیلی نیز در تمرین ما حاضر شد و بدون مشکل تمرین کرد، اما در روز تعطیلی که ما به بازیکنان داده بودیم، وی ظاهرا برای عقد قرارداد از نظر مالی با باشگاه به مشکل خورد، اما خدا را شکر این مشکل حل شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.