به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، «هیلاری کلینتون»، «تیم کین» سناتور ویرجینیا را به عنوان معاون خود برگزید. آقای کین یک سناتور است که در گذشته فرماندار ویرجینیا که یک ایالت مهم در آمریکا محسوب می شود بوده است. باید گفت شهرت و سابقه او به عنوان یک فرد میانه رو خیلی نمی تواند به پایگاه حزب دموکرات انرژی وارد کند.

تیم کین کیست؟

سوابق: نماینده ایالت ویرجینیا در مجلس سنای آمریکا از سال ۲۰۱۳ و فرماندار این ایالت از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰. کین ۵۸ ساله به عنوان شهردار ریچمورد مشغول فعالیت بوده است.

دوران کودکی: کین در منطقه کانزاس سیتی رشد کرد. او پسر یک آهنگر بود. وی یک رومن کاتولیک است. کین پس از فرار از مدرسه یک سال از زندگی خود را در مدرسه ای تخصصی که توسط مبلغان یسوعی در هوندوراس تاسیس شده بود سپری کرد.

تحصیلات: کین مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه میزوری ومدرک حقوقی خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

خانواده: آقای کین با آن هولتون که وزیر آموزش و پروش ویرجیانا بود ازدواج کرد. پدر وی نیز بین سال های 1970 تا 1974 فرماندار ویرجینیا بوده است. کین در حال حاضر سه فرزند دارد.

کین چطور می تواند به کلینتون کمک کند؟

کین به دلیلی تسط کامل به زبان اسپانیایی می تواند رای دهنگان اسپانیایی تبار را جذب کمپین کلینتون کند. ویرجینیا نیز یک ایالت مهم در آمریکا محسوب می شود و نفوذ کین در این ایالت می تواند به کمک کلینتون بیاید.

کین چگونه می تواند به کلینتون ضربه بزند؟

به دلیل اینکه یک سیاستمدار میانه رو محسوب می شود نمی تواند پایگاه فعالین حزب دموکرات را کاملا راضی و خشنود کند. حمایت او از معاهدات تجاری می تواند بهانه ای به دست دونالد ترامپ دهد تا به کین حمله ور شود. جالب است بدانید که تیم کین یک نوازنده ماهر سازدهنی محسوب می شود.

مایک پنس کیست؟

دونالد ترامپ هفته گذشته مایک پنس را به عنوان معاون خود برگزید.

ترامپ مایک پنس فرماندار ایندیانا را به عنوان معاون خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزید. در این بخش برخی از سوابق پنس آورده شده است.

پنس 58 ساله از سال 2001 تا 2013 نماینده کنگره آمریکا در ایالت ایندیانا بوده است. وی در سال 2013 به عنوان فرماندار این ایالت انتخاب شد. پنس عامل اصلی کاهش مالیات سال گذشته بود و توجهات مردمی را به سوی امضای قانون آزادی های مذهبی جلب کرد. منتقدین بر این باورند که این قانون به شرکت ها اجازه داد تا به تبعیض علیه همجنسبازان بپردازند.

دوران کودکی: آقای پنس فرزند یک مدیر پمپ بنزین بود. وی یک دوره نیز در مسیر کشیش شدن قدم گذاشت. او به عنوان یک کاتولیک رشد کرد.

خانواده: پنس با همسرش کارن در سال 1985 ازدواج کرد. آن ها یک پسر و دو دختر دارند.

تحصیلات: پنس فارغ التحصیل دانشگاه هانوفرِ ایندیانا در سال 1981 است و مدرک خود را از دانشکده حقوق دانشگاه مک کینیِ ایندیانا در سال 1986 دریافت کرده است.

پنس چگونه می تواند به ترامپ کمک کند؟

آقای پنس می تواند محافظه کاران را که در مورد ترامپ خیلی محتاط و با ملاحظه هستند آرام نگه دارد.وی با توجه به اینکه نفوذ و قدرت زیادی در ایالت مهم ایندیانا دارد و با سیاست های خصمانه نیز مخالف است می تواند برخی از ویژگی های خشن شخصیت ترامپ را متعادل سازد و آن ها را معمولی جلوده دهد.

پنس چگونه می تواند به ترامپ ضربه بزند؟

موقعیت محافظه کارانه پنس می تواند میانه روها و گروه های مستقل را کاملا فرسوده نماید. او فاقد شهرت است و همچنین در به ارمغان آوردن پیروزی در ایالت ایندیانا برای سناتور تد کروز در دوره مقدماتی رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، موفق عمل نکرد. این امر نشانگر این مسئله است که حضور او در چنین حالتی برای پیروزی ترامپ در انتخابات سراسری کافی نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.