به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی با اعلام این مطلب در خصوص تقویم آموزشی دانشگاه آزاد نیز گفت: بخشنامه "تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۵_۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی" به همه واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام و انتخاب واحد برای نیمسال اول تحصیلی ۹۵ از تاریخ ۱۶ شهریور تا ۲۵ شهریور خواهد بود. همچنین کلاس‌های این ترم نیز از ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان نیمسال اول از ۱۰ تا ۱۴ مهر برای حذف و اضافه فرصت دارند، گفت: نیمسال اول سال ۹۵، در تاریخ ۱۶ دی ماه تمام می‌شود و ۱۸ تا ۳۰ همین ماه نیز امتحانات آن برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال ۹۵ ، از دوم بهمن آغاز می‌شود و تا هفتم این ماه ادامه دارد. همچنین کلاس‌های این ترم نیز از ۹ بهمن برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ این ماه برای حذف و اضافه اقدام کنند.

وی به پایان کلاس‌های نیمسال دوم ۹۵_۹۶ اشاره کرد و گفت: ترم دوم دانشگاه آزاد تا تاریخ ۱۱ خرداد سال ۹۶ ادامه دارد و امتحانات این دوره نیز از ۱۷ تا ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

حسین‌زاده لطفی درباره ترم تابستان سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب واحد برای ترم تابستان سال آینده از تاریخ ۳ تا ۸ تیر ماه سال آینده خواهد بود و کلاس‌های این دوره نیز از ۱۰ تیر شروع می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشجویانی که برای ترم تابستان سال آینده ثبت می‌کنند، در تاریخ ۱۰ تیر می‌توانند واحدهای انتخابی خود را حذف یا اضافه کنند.

وی افزود: ترم تابستان ۹۶ در تاریخ دوم شهریور ماه به پایان می‌رسد همچنین امتحانات این دوره از چهارم تا نهم شهریور برگزار می‌شود.

حسین‌زاده لطفی در پایان خاطرنشان کرد: بخشنامه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۶_۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی برای همه واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه لازم‌الاجراست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.