به گزارش ایسنا، در روزهای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، شاهد چندین نقل و انتقال در بین تیم های بزرگ اروپایی بودیم که در زیر به مرور آخرین نقل و انتقالات می پردازیم.

* باتشوایی به چلسی پیوست

ستاره خط حمله تیم ملی بلژیک با جدایی از مارسی به چلسی پیوست تا جمع بازیکنان بلژیکی چلسی با حضور هازارد، کورتوا و اکنون باتشوایی به ۳ بازیکن برسد. سایت باشگاه چلسی خبر داد میچی باتشوایی مهاجم تیم ملی بلژیک با امضای قراردادی به صورت رسمی به چلسی پیوست. ارزش این انتقال ۳۳ میلیون پوند برآورد می شود. این بازیکن در یورو ۲۰۱۶ نیز یک گل برابر مجارستان به ثمر رساند.

* آسانوی ژاپنی در آرسنال

تاکوما آسانو مهاجم ژاپنی سانفرس هیروشیما به صورت رسمی به آرسنال پیوست. او تاکنون ۵ بار برای تیم ملی ژاپن به میدان رفته است و از امیدهای ژاپنی ها برای سال های بعد است. او در تیم امید ژاپن به میدان رفته است و با گل های خوبی که در لیگ ژاپن به ثمر رسانده است یکی از پدیده های آتی فوتبال این کشور است.

* ستاره لهستانی در پاری سن ژرمن

بعد از جدایی لورن بلان و حضور اونای امری در پاری سن ژرمن این تیم فرانسوی توانست ستاره لهستان در یورو ۲۰۱۶ را جذب کند. گزگوژ کریچوویاک هافبک تیم سویا که با اونای امری در این تیم اسپانیایی کار کرد، بعد از حضور مربی سابق خود در پاری سن ژرمن به صورت رسمی به این تیم فرانسوی پیوست. همچنین توماس مونیر مدافع راست تیم ملی بلژیک به صورت رسمی به پاری سن ژرمن پیوست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.