به گزارش ایسنا علی کریمی ۲۲ ساله بعد از جدایی از سپاهان راهی دیناموزاگرب کرواسی شد. علی کریمی بعد از عقد قرارداد با دیناموزاگرب گفت: خیلی خوشحالم که به این تیم پیوستم. اطلاعات زیادی از دینامو داشتم. همچنین از فوتبال کرواسی نیز شناخت زیادی داشتم و می دانم به چه تیم بزرگی آمدم. دینامو اغلب در لیگ کرواسی به قهرمانی می‌رسد و همیشه در لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان حضور دارد. با این حال من از توانایی های خودم آگاه هستم و می‌دانم به تیم بزرگی پیوستم و دوست دارم به تیم کمک کنم تا بتوانیم به افتخارات بیشتری برسیم.
کریمی فصل قبل به طور ثابت برای سپاهان بازی کرد و نقش موثری در این تیم داشت. او وقتی 18 سال سن داشت از این تیم با نظر کرانچار به تیم اصلی منتقل شد و از آن زمان به بعد در تیم اصلی سپاهان حضور داشت و به تیم ملی ایران نیز دعوت شد.
کرانچار نیز درباره جذب این بازیکن گفت: کریمی را به خوبی می‌شناسم. او کیفیت بالایی دارد و مطمئن هستم حضور او باعث خواهد شد تا تیم از نظر کیفی در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرد. دوست دارم او در اینجا پیشرفت کند و به بازیکن بزرگی تبدیل شود. با بازیکنانی چون کریمی اهداف بزرگی داریم و دوست داریم به آن برسیم.
کرانچار ادامه داد: استیماچ سرمربی سابق سپاهان به ما پیشنهاد داد تا این بازیکن را به خدمت بگیریم. وقتی استیماچ درباره کریمی با من صحبت کرد به خوبی او را به یاد آوردم. استیماچ به من گفت: کریمی بازیکنی سرعتی و قدرتی است و به خوبی فوتبال را می‌فهمد و قدرت بازی خوانی بالایی دارد.
سایت دینامو همچنین ضمن خوش آمد گویی به این بازیکن ایرانی از عبارت "علی به دینامو خوش آمدی" استفاده کرد.
این تیم فصل آینده در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.