به گزارش تسنیم، رسانه ملی برای ماه رمضان امسال دو سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و «برادر» جواد افشار را برای پخش از شب‌های ماه رمضان در نظر گرفته است تا بار دیگر سریالهای تلویزیونی مهمانان خانه‌‌های گرم مردمی باشند که قرار است این مجموعه‌ها دقایقی را با مخاطبان همراه باشند.


«پادری» لطیفی در شبکه یک


سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی از امشب ۱۸ خرداد هر شب به غیر از جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«پادری» مضمونی طنز و کمدی دارد که جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت پیشه در آن ایفای نقش کردند.

در این مجموعه خواهیم دید که با تعطیلی قالیشویی و فشارهای اقتصادی و مالی که به خانواده مشتاق وارد می شود، فیروز در پی یافتن راهی جدید برای برون رفت از این مشکلات است. در آستانه نوروز او به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریانش، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. در ادامه فیروز با این سوال مواجه می شود که آیا می تواند از طریق قالیشویی گذران زندگی کند یا باید به سمت شغل جدیدی برود؟

مجموعه تلویزیونی «پادری» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در ۲۱ قسمت ۴۲ دقیقه ای از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تکرار قسمت‌های پخش شده این سریال در ساعات یک بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۴۵ روز بعد پخش می‌شود.

«برادر» جواد افشار در شبکه دو سیما
شبکه دو سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان تهیه شده را از امشب 18 خردادماه ساعت 21:10 به روی آنتن می فرستد.

در سریال «برادر» بازیگرانی از جمله حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت الله صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمدرسول صفری، مژگان بیات، فرشید صمدی پور و… ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، علیه واردات برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، در تجارت سالم حاج کاظم رخنه کرده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که… .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.