به گزارش ایرنا 'هادی العامری' با اشاره به برخی صداهای ناهنجار در بین برخی کشورهای منطقه علیه عملیات مهم و سرنوشت آزادسازی فلوجه افزود که فلوجه شهری عراقی است و سرنوشت آن به خود عراقی ها مربوط است و خودشان آن را آزاد خواهند کرد و هیچ صدای ناهنجاری نمی تواند، آنها را از این هدف منصرف کند.
وی ادامه داد که عملیات مهم و تعیین کننده آزاد سازی فلوجه با قدرت تا تحقق همه اهداف پیش بینی شده و پایان بخشیدن به تروریسم در عراق ادامه خواهد یافت.
العامری تاکید کرد: از دیدگاه ما صداهای ناهنجاری که از برخی کشورهای منطقه شنیده می شود تلاشی است برای افزایش طول عمر تروریسم در عراق و می خواهند درد و رنج های ملت عراق از تروریسم همچنان ادامه یابد.
این فرمانده نظامی عراقی اضافه کرد: فلوجه یک کانون عمده بسیاری از حملات تروریستی به بغداد بوده است و معتقدیم، تا فلوجه و حومه بغداد از تروریسم پاکسازی نشود، حملات تروریستی در محلات مختلف پایتخت عراق، همچنان ادامه خواهد یافت.
وی تاکید کرد که باقی ماندن تروریسم در فلوجه و حومه بغداد، یعنی ریختن خون بیشتر مردم عراق و برهمین اساس بدون توجه به صداهای ناهنجار که اینجا و آنجا شنیده می شود، عملیات آزادسازی فلوجه به قوت خود، استمرار پیدا می یابد.
برخی کشورهای منطقه با همراهی رسانه های دراختیار خود طی روزهای اخیر علیه عملیات آزادسازی فلوجه که با مشارکت نیروهای عراقی اعم از ارتش، الحشدالشعبی، پلیس دولت مرکزی و نیز عشایر منطقه در حال انجام است، موضع گیری و مخالفت کرده اند.
در حال حاضر سازمان بدر با چهار تیپ نظامی، قویترین گروه مقاومت اسلامی در عراق است که در عملیات آزادسازی فلوجه شرکت دارد.
عملیات آزادسازی فلوجه با مشارکت گروه های مختلف مقاومت اسلامی وابسته به تشکیلات مردمی الحشد الشعبی، نیروهای ارتش، پلیس مرکزی و نیروی هوایی و بالگردهای ارتش در 23 ماه می آغاز شده است.
عملیات فلوجه از امروز /یکشنبه/ با ورود نیروهای عراقی به داخل فلوجه، مراحل پایانی و تعیین کننده خود را پشت سر می گذارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.