معاون اول رئیس جمهور دو روز پیش در هفدهمین همایش ملی معرفی واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز گفته بود «کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند. کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند».
به گزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان با یک روز تاخیر این خبر را منتشر و حتی تیتر یک خود کرد. این روزنامه امروز دو تصویر از بابک زنجانی منتشر کرده، در حالی که آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام حسن روحانی از او تقدیر می‌کنند. این روزنامه در واکنش به اظهارات جهانگیری هم نوشته است: « شریک دزد و رفیق قافله!» اما عکس و گزارش منتشر شده از سوی کیهان با حذف بخشی از واقعیت، آن را تحریف کرده است.
تصویر تقدیر هاشمی از زنجانی مربوط به سال 85 و تصویر تقدیر روحانی از زنجانی مربوط به سال 86 است، یعنی زمانی که بابک زنجانی کارآفرین برتر بود و نه، متهم بزرگ اقتصادی. به نظر می رسد در آن زمان بابک زنجانی متهم به قساد نبوده و کار غیرقانونی نمی کرده، یا دست کم دلایلی برای نفی این ادعا وجود ندارد و رانت های دولت مهرورزی زمینه را برای فساد بابک زنجانی فراهم کرده است و از او فردی ساخته که امروز در زندان به سر می برد.

رسانه های افراطی و عصبانی باید توضیح دهند که اگر در سال 85یا86 بابک زنجانی اتهامی داشته چرا آن را برملا نکرده اند و اجازه داده اند او چندسال تحت حمایتهای دولتهای نهم و دهم و شخص احمدی نژاد به فساد بپردازد؟

به نظر می رسد رسانه های افراطی به منظور پوشش گذاشتن بر حمایتشان از احمدی نژاد و خلافهای گسترده اش در سالهای متمادی ، و فرار از پاسخگویی به این حمایت بی منطق، مبادرت به چنین رفتاری کرده اند.

جالب است که روزنامه کیهان در کنار این تصاویر، تیتری از هیلاری کلینتون نیز منتشر کرده که اساسا آن را یک رسانه طنز نقل کرده است و نسبتی با واقعیت ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.