این خبر عصر شنبه توسط تعدادی از سایت ها و پایگاههای های خبری به شکل گسترده انتشار یافت و در آن اعلام شد که نامبرده در یکی از بیمارستان های اردبیل بستری شده است.
خبرنگار ایرنا برای آگاهی از درستی و یا نادرستی این خبر عصر شنبه با یکی از نزدیکان استاد موذن زاده اردبیلی تماس گرفت که او چنین رویدادی را نادرست دانست.
بهرام یوسف پور آذر ، در عین حال برای آگاهی و اطمینان کامل از صحت و سقم این خبر به شکل مستقیم با خود استاد سلیم موذن زاده تماس تلفنی گرفت و جویای حال وی شد که استاد موذن زاده با رد این خبر از انتشار دهندگان این شایعه گلایه کرد.
یوسف پور آذر در ادامه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هرگونه وجود بیماری و بستری شدن استاد موذن زاده را نادرست ذکر و یادآوری کرد: استاد در سلامت جسمانی به سر می برد و خودش گفت که اگر خدا بخواهد شامگاه امروز و یا عصر فردا در مجلس ترحیم مرحوم حاج لطیف نباتی مقدم مداحی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تعدادی از سایت های خبری و از جمله باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل با انتشار خبر بیماری و بستری شدن سلیم در بیمارستان مدعی گفت و گو با وی شده و به نقل از او نوشته بودند : 'مؤذن زاده اردبیلی در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: حالم مساعد است و برای انجام عمل آنژیوگرافی بر روی قلبم در بیمارستان بستری هستم.'
سلیم موذن زاده اردبیلی ؛ ملقب به سلطان الذاکرین در سال 1315 خورشیدی در محله تازه شهر اردبیل چشم بر جهان گشود. صدای خوب در خانواده وی موروثی است وˈشیخ فرج اردبیلیˈ پدر بزرگ ؛ ˈشیخ کریمˈ پدر استاد سلیم و تمام برادرانش به نام های شادروانان نعیم ؛ محمود ؛ رحیم و داود موذن زاده اردبیلی از صدای بسیار خوب برخوردار بوده اند که همه آنان از این نعمت الهی در راه ترویج مکتب اهل بیت (ع) به خصوص مناقب و مصائب چهارده معصوم (ع) و عزاداری های محرم بهره جسته اند.
استاد سلیم موذن زاده اردبیلی که بیش از ۶۰ سال از عمر خویش را صرف اجرای برنامه های نوحه خوانی و مداحی نموده و از او حدود دو هزار و ۵۰۰ عنوان نوار کاست و سی دی مربوط به برنامه های بی نظیر و ماندگار عزاداری و نوحه خوانی موجود هست می گوید : حنجره اش وقف حضرت سیدالشهداء (ع) است و درست نیست که از آن برای موارد دیگر استفاده نماید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.