پس از بحث و تبادل ‌نظر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در نشستی خبری لیست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان اصفهان اعلام شد.

به گزارش فارس بر این اساس، ناهید تاج‌الدین، مسعود حمیدی، مینو خالقی، حیدرعلی عابدی و کوروش محمدی به عنوان اعضا لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان اصفهان معرفی شدند.

البته بر اساس برخی خبرها احتمال اعلام موجودیت یک یا دو لیست دیگر از سوی گروه‌های دیگر اصلاح‌طلبان اصفهان نیز وجود دارد.

این در حالی است که عصر روز سه شنبه فریدون اللهیاری؛ دبیر حزب اعتماد ملی در استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در اصفهان به لیستی واحد خواهند رسید یا خیر، گفت: فکر می‌کنم شورای هماهنگی اصلاحات لیست واحدی را ارائه خواهد داد و در این زمینه مشکل خاصی نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، در این نشست خبری «امید، آرامش، رونق اقتصادی» به عنوان شعار ائتلاف اصلاح‌طلبان اصفهان اعلام شد.

مهدی مقدری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در نشست هم‌اندیشی امشب اصلاح‌طلبان اصفهان طی فرآیند دموکراتیکی که منجر به تنظیم لیست نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شد بدون سهم‌خواهی حزبی و بر مبنای راهبرد اجماع کامل توانستیم در این نشست لیست ۵ نفره حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان را تکمیل کنیم.

سخنگوی شورای راهبردی ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان افزود: این لیست ۵ نفره بر مبنای لابی‌ها و رایزنی‌های انجام شده تکمیل شده که برآیندی از اقشار و صنوف مختلفی است، لیست کاملا جوان است به طوری که میانگین سنی آن ۴۵ سال است؛ دو نفر از لیست از بانوان هستند که وزن زنان را در لیست بالا برده‌اند.

وی در پایان گفت: افراد دیگر این لیست خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جامعه فرهنگیان، پزشکان و اساتید دانشگاه را در برمی‌گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.