حرف از آل اشپورت و تیم ملی است؛ اینکه اسپانسر تیم ملی عوض نمی شود و مثل ۴ سال گذشته دوباره تیم ملی این برند را به تن می کند. این همکاری در سال گذشته کم دردسرساز نشد و حتی آبروی این در دنیا رفت چون کفاشیان در مصاحبه ای گفت لباس نداریم و بازیکنان نباید لباس خود را با بازیکنان حریف عوض کنند!

به گزارش خبرآنلاین؛ همین حرف به اضافه مشکلات لباس و کمبود پیراهن باعث شد تا رسانه های دنیا ایران را به تمسخر بگیرند. حالا هم کفاشیان و فدراسیون گویا قصد دارند دوباره با این برند به همکاری ادامه بدهد. در همین راستا روز پنجشنبه قرار است برای تعیین تکلیف اسپانسر لباس ها، جلسه ای مهم در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برگزار شود. قرار شده تا لباس تیم ملی در قالب یک فراخوان و برگزاری مناقصه در اختیار اسپانسر قرار بگیرد و به گفته مسئولان استقبال خوبی از این موضوع نشده است.

البته وقتی کفاشیان مصاحبه می کند و می گوید با آل اشپورت توافق کرده اند، طبیعی است که اسپانسری پیش نیاید. مسئولان آل اشپورت در حال حاضر با مسئولان فدراسیون در این باره مذاکراتی کرده اند و شرایط خود را به طور کامل گفته اند. این شرایط هم مورد پذیرش فدراسیون فوتبال قرار گرفته و به احتمال فراوان آنها دوباره فعالیتشان را در تیم ملی ادامه می دهند. کفاشیان پیش از برگزاری مناقصه مذاکرات را با آل اشپورت انجام داده و گویا در جلسه پنجشنبه هم باید منتظر نهایی شدن این موضوع بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.