ال‏جی گوشی خمیده‏ای با طراحی متفاوت عرضه می‏کند

فارنت: ال‏جی تاکنون ثابت کرده که علاقه زیادی به ساخت گوشی‏ با صفحه‏نمایش خمیده دارد، برای اثبات این ادعا می‏توان به جی‏ فلکس و جی فلکس۲ اشاره کرد، این دو گوشی آنچنان‌که باید و شاید فروش خوبی نداشته‏اند و در مقابل گلکسی اِج سامسونگ که صفحه‏نمایشی خمیده دارد نیز نتوانسته به خوبی قد علم کند، اینجا است که شایعات ساخت گوشی دیگری با صفحه‏نمایش خمیده از جانب ال‏جی محتمل به نظر می‏رسد.

اخیرا کاربر evleaks@ در حساب کاربری توئیتر خود از برنامه‏های ال‏جی در خصوص ساخت گوشی جدید دیگری با صفحه‏نمایش خمیده پرده برداشت. در نگاه اول به این شایعه بدون شک حواس شما به ال‏جی جی فلکس ۳ جلب می‏شود اما بد نیست بدانید این کاربر که ید طولایی در افشای برنامه‏های ساخت گوشی‏های هوشمند از جانب شرکت‌های مختلف دارد مدعی است که خبری از جی‏ فلکس ۳ در کار نیست و این گوشی جدید صفحه‏نمایشی متفاوت با آنچه تاکنون از جانب ال‏جی دیده‏ایم دارد. گفته می‏شود این صفحه‏نمایش جدید در قسمت بالای گوشی انحنا دارد. در حال حاضر تصور چنین صفحه‏نمایشی کمی دور از ذهن به نظر می‏رسد و به نوعی باید گفت چیزی شبیه به خمیدگی صفحه‏نمایش سامسونگ اج را در قسمت بالای این گوشی ال‏جی شاهد خواهیم بود.

این طرح بسیار نوآورانه محسوب می‏شود، اما باید دید در عمل چگونه کاربرد دارد. کاربران گلکسی اج به راحتی قادر هستند با قسمت منحنی صفحه‏نمایش برای دریافت اطلاعات تعامل برقرار کنند، این قسمت همچنین نقش منوها را ایفا می‏کند و به راحتی از سمت خمیده چپِ صفحه‏نمایش به سمت راست منتقل می‏شود. حال باید دید ال‏جی از قسمت بالای صفحه‏نمایش گوشی که به صورت منحنی طراحی شده است به چه نحو می‏خواهد استفاده کند، البته این نکته را نیز فراموش نکنید که این صفحه‏نمایش خمیده به هیچ وجه از جانب ال‏جی تایید نشده و ممکن است شایعه‏ای بیش نباشد.